Leverings informatie

Wanneer betaling is geautoriseerde of ontvangen, ontvangen zowel de klant en Sporttiek.nl een e-mail waaruit blijkt dat betaling met succes is verwerkt. We zullen dan doorgaan met verwerken van uw bestelling. Orders die vóór (3 pm) 15:00 GMT + 1 (CET) ontvangen zijn. Om deze service te bieden zijn wij afhankelijk van andere partijen zoals pakketdiensten en banken.
Pakketdiensten leveren alleen op “WERK”dagen. Dit houdt in dat, indien u op vrijdag na 16.00 uur of in het weekend besteld de bestelling de volgende werkdag (maandag) wordt verzonden en u de order dus dinsdag kunt verwachten.
Voorwaarde is dat de betaling bij ons gegarandeerd is voordat wij de order versturen. In bijna alle gevallen is uw betaling via het online betalingsverkeer gegarandeerd en wordt het pakket nog dezelfde dag verzonden. Uitzondering hierop is de betaalmethode overboeking. Doordat het betalingsverkeer tussen banken soms enkele dagen kan duren wordt dit pakket ook later afgestuurd.

Uw orders worden nog dezelfde dag verwerkt mits:
- De bestelling is geplaatst voor 15.00 uur
- De betaling is goedgekeurd (in geval van overboeking moet de betaling dus eerst zijn voldaan)

Zodra uw bestelling bij ons het magazijn verlaat krijgt u hier automatisch (via email) een bericht van.

Wij versturen met POSTNL.

POSTNL biedt een pakket tweemaal aan. De aanbieding vindt plaats op werkdagen tussen 09.00 uur en 21.30 uur. Als een pakket niet kan worden bezorgd, krijgt u een bericht. Hierop staat waar u het pakket binnen drie weken kunt afhalen. Ook kan de Postnl het pakket bij uw naaste buren afgeven. In dit geval zou de Postnl u hiervan op de hoogte brengen via een briefje in de bus.

Eenmaal verzonden, ontvangt u een e-mail met de Track en trace-gegevens, zodat u uw zending tot aan de deur kunt volgen. De e-mail zal worden verzonden naar het opgegeven adres dat u ten tijde van uw bestelling heeft opgegven.

Levertijden voor Nederland, 1 tot 3 dagen / andere landen 2 tot 5 dagen.

Sporttiek.nl is niet verantwoordelijk voor vertraging te wijten aan problemen met POSTNL of DPD of GLS. Echter zullen we ons uiterste best doen om problemen op te lossen als die zich voordoen. Als u de goederen niet binnen het verwachte tijdsbestek heeft ontvangen, neem dan contact met ons op zodat we kunnen onderzoeken wat er aan de hand is.

Wij leveren geen goederen naar POSTBUSSEN of Poste Restante-adressen.